مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

اختصاص ۵۷۰۰ وام قرض‌الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۵۷۰۰ وام قرض الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده‌های مازندرانی اختصاص یافت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مازندران، اظهار کرد: جهت برقراری عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته استان، فهرستی از دانش‌آموزانی که به ابزارهای هوشمند آموزشی دسترسی نداشتند تهیه شد و تاکنون بیش از ۱۴ هزار ابزار هوشمند و ۵۷۰۰ وام قرض‌الحسنه جهت خرید ابزار هوشمند به خانواده‌ها اعطا شد.

وی با بیان اینکه خیرین استان در جهت تهیه گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان زحمات فراوانی متقبل شدند، افزود: ۸۲۰۰ دانش‌آموز مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد، با همکاری این نهاد و مجمع خیرین استان، تحت پوشش وام ۱۰ میلیون تومانی قرار خواهند گرفت و هر یک با مشارکت ۵۰ درصدی، ۴ میلیارد تومان وام ۱۰ میلیون تومانی را برای خانواده‌های بی‌بضاعت تهیه و اقساط آنرا پرداخت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز مبرم استان به تجهیزات فنی و مهارتی برای هنرستان‌ها گفت: از سازمان محترم نوسازی کشور تقاضا داریم با توجه به نیاز مازندران به تجهیزات در رشته‌های مهارتی، در این زمینه مساعدت ویژه‌ای داشته باشند. و از حسن توجه این سازمان در تأمین ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات که امسال در هنرستان‌های مازندران توزیع شد نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99091712909
  • خبرنگار :

برچسب‌ها