محورهای بوئین‌زهرا، آوج و الموت سفیدپوش شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش برف در محور «بوئین‌زهرا_ساوه»، گردنه هجیب و گردنه آوج محور «قزوین_ همدان‌» و گردنه‌های الموت خبر داد.

جواد حق‌لطفی با اعلام بارش برف در محور «بوئین‌زهرا_ساوه»، گردنه هجیب و گردنه آوج محور «قزوین_ همدان‌» و گردنه‌های الموت اظهار کرد: در حال حاضر نیز تیم‌های راهداری عملیات ماسه و نمک‌پاشی در این راه‌ها را آغاز کرده‌اند.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، وی بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ برای تردد در راه‌های برفی تأکید کرد و از رانندگان خواست نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌های برفی رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه از انواع ماشین‌آلات در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین در طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین حضور دارند.

حق‌لطفی با تأکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف و کولاک به مردم توصیه کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، قزوین پنجمین استان از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر در کشور است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99090806376
  • خبرنگار :