معاون استاندار:

۱۲۷ نقطه آسیب‌خیز در استان تهران شناسایی شده است

پانزدهمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران به ریاست شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور سرهنگ محسنی معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله، خطیبی فرماندار قرچک، فرمانداران ورامین، پاکدشت و پیشوا و برخی مسئولان در محل فرمانداری قرچک برگزار شد.

حسن بیگی در این جلسه که به میزبانی قرچک گفت: دو ماه پیش اجرای طرحی با سپاه پاسداران مبنی بر شناسایی نقاط آسیب‌خیز و بحران‌زا آغاز شد تا در تمامی شهرستان‌های استان تهران با کمک فرمانداران و با نظر شورای تأمین هر شهرستان اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گیرد.

وی ادامه داد: در قرچک ۵ منطقه، ورامین ۶، پاکدشت ۶ و در پیشوا ۷ منطقه شناسایی شده تا طرح‌های پایلوت در حوزه‌های مختلف در آنها به اجرا در آید.

معاون استاندار تهران گفت: تمامی فرمانداران در راستای اجرای برنامه‌های اجتماعی فرهنگی در محلات هدف ستاد بازآفرینی پایدار شهری بایستی گزارش کامل موانع و مشکلات قانونی را به استان اعلام کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های ملی و نمایندگان مجلس به اجرای امور سرعت ببخشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99090302377
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها