جریمه سنگین در انتظار واحدهای تولید ماسک بدون مجوز

فرماندار شهرستان ابهر گفت: مراکز تولید ماسک در صورت نگرفتن مجوز با کمک دادستانی پلمب و جرایم سنگین در انتظار آنان خواهد بود.

وجیه‌الله نوروزی ظهر امروز (۳ آذرماه) در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی با اشاره به اجرای طرح مذکور در این شهرستان، افزود: این طرح با محوریت محله‌ها و با همکاری بسیج و ستاد کرونا در شهرستان ابهر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح قرار است مبارزه و پیشگیری از کرونا از خانواده‌ها و محله‌ها شروع شود، تصریح کرد: از اهداف اصلی طرح شهید سلیمانی، عملی کردن شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» و «هر خانواده یک سفیر سلامت» است.

نوروزی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم، بازاریان و اصناف فهیم و با فرهنگ ابهر در اجرای محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مردم شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم.

فرماندار شهرستان ابهر، از ضرب‌العجل ۱۵ روزه به واحدهای تولید ماسک برای کسب مجوز خبر داد و افزود: مراکز تولید ماسک باید مجوز بهداشتی بگیرند، در غیر این صورت با کمک دادستانی پلمب و جرایم سنگین در انتظار واحدهای بدون مجوز خواهد بود.

وی یادآور شد: فروشگاه‌های بزرگ در مدت محدودیت‌های جدید کرونایی حق فروش لوازم غیرضروری را ندارند و داروخانه‌ها نیز نباید لوازم آرایشی خود را به مشتریان عرضه کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه بومی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح کنترل و تشدید خواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروهای غیربومی حق ورود به شهرستان ابهر را ندارند، در غیر این صورت و در هر دو حالت جرایم سنگین برای متخلفان اعمال می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99090302146
  • خبرنگار : 50163