بخشدار بخش نظرکهریزی خبر داد

افتتاح ۱۰۰۰ هکتار از طرح آبرسانی به پایاب سد سهند هشترود در دهه فجر

بخشدار بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود گفت: هزار هکتار از طرح آبرسانی به اراضی پایاب سد سهند در دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید. 

سعید سیفی در جلسه ستاد ساماندهی پایاب سد سهند، افزود: با تکمیل تمامی فازهای پایاب سد سهند که با تلاش شبانه روزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار هشترود در حال پیگیری است، می‌توان صنایع تبدیلی را در مجموعه سد سهند ایجاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بر اساس، تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هشترود، برگزاری هر گونه مراسم اعم از مجالس تحریم و عروسی در سطح منطقه جرم بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی از مردم بخش نظرکهریز خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمک حال کادر درمان باشند.

انتقاد بخشدار از وجود فضولات حیوانی در نظرکهریزی هشترود

سیفی در جلسه مدیریت پسماند بخش نظر کهریزی نیز با انتقاد از وجود فضولات حیوانی در سطح شهر، نسبت به پیامدهای بهداشتی و همه گیری امراض مختلف هشدار داد.

وی اظهار کرد: شهرداری باید محل دفن زباله‌ها را در این منطقه به استانداردهای لازم برساند، چرا که این محل وضعیت نا مناسبی دارد و می‌تواند امراض مختلفی را در سطح منطقه شیوع دهد.

وی افزود: اگر محل دفن زباله‌ها طی چند روز آینده ساماندهی و فضولات حیوانی از سطح شهر جمع آوری نشود، متولیان امر را به دادگاه معرفی خواهیم کرد.

بخشدار بخش نظرکهریزی در بخش دیگری از سخنانش از اختصاص تسهیلات ویژه جهاد کشاورزی به افرادی که فعالیت دامداری خود را به بیرون از شهر منتقل کنند، خبر داد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99090100307
  • خبرنگار : 50010