خدمت‌رسانی به ایثارگران قدم نهادن در مسیر شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: خدمت کردن به ایثارگران قدم نهادن در مسیر شهدا است.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر امروز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه در نشست با کارکنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خدمتگزاری به ایثارگران را یک عبادت و افتخاری بزرگ در جهت حفظ و تعالی ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست و گفت: تلاش همه ما در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و کمترین کار ممکن است. 
وی بابیان اینکه با جستجو در احوال شهدا متوجه می‌شویم شهیدان والامقام همیشه در حال کار، تلاش و کوشش بودند تصریح کرد: ما باید اخلاق و سیره آن‌ها را در زندگی سرلوحه اعمال خود قرار دهیم و قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم.  جوانانی که الگوهایشان شهدای دفاع مقدس بودند به موفقیت رسیدند و شهدای مدافع حرم، دوران دفاع مقدس را ندیده بودند اما رفتند و دورتر از مرزها دفاع کردند و به شهادت رسیدند. آنچه ما را در برابر جنگ فرهنگی با دشمنان پیروز می‌کند کار و مدیریت جهادی است.
انصاری‌فر ضمن تأکید بر لزوم اهتمام بیشتر برای خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر گفت: باید نواقص و محدودیت‌هایی که در راستای خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود دارد شناسایی و با بهره‌گیری از روش‌های جدید، برطرف شود. ما به‌عنوان متولیان امور جامعه ایثارگری می‌بایست در تمام زمینه‌ها مطالبه‌گر بوده و برای احقاق حقوق حقه این عزیزان و در راستای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به ایشان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
مدیرکل بنیاد استان مرکزی بر پاسخگویی شفاف و حسن خلق در برخورد با جامعه هدف بنیاد تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه ایثارگری استان، اشتغال و مسکن است که تاکنون اقداماتی انجام‌شده و برای بهبود این وضعیت خرسندیم که سفر مهندس اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مرکزی انجام شد و در این راستا تفاهم‌نامه‌های تأمین زمین و شغل با استانداری مرکزی به امضا رسید.
انصاری‌فر بااشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، گفت: توفیق خدمت به خانواده‌ای شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99082819781
  • خبرنگار :