معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان:

۶۰ درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کرده‌اند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: بانک‌های عامل در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا تاکنون به ۸۳۰ نفر از صاحبان مشاغل در ۱۴ رسته شغلی تسهیلاتی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده اند که۶۰ درصد از متقاضیان هستند.

مسعود خاندایی، امروز (یکشنبه-۲۵ آبان) در کمیته دولت و شهروند الکترونیک شهرستان کاشان، اظهار کرد: در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، ۱۵ بانک مسئول پرداخت تسهیلات هستند که در این باره یک هزار و ۳۷۱ نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه دولت الکترونیک افزود: استقرار دولت الکترونیک، لازمه پیشرفت و تحول اداری در نظام ارائه خدمت اداری به شهروندان در شهرستان کاشان است.

به گزارش ایسنا؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اداری باید پیش نیازهای دولت الکترونیک را فراهم کرده و تمام خدمات قابل ارائه خود را برای اجرایی شدن و برنامه ریزی پس از اعلام به فرمانداری، با قید فوریت به اجرا درآورند.

خاندایی اظهار کرد: در شرایط قرمز شیوع کرونا، زیرساخت و همچنین خدماتی که به توسعه دولت الکترونیک بتواند کمک کند و برای رفاه مردم مفید باشد باید مورد استفاده دستگاه های دولتی و عمومی قرار گیرد.

رییس کمیته دولت و شهروند الکترونیک شهرستان کاشان، تصریح کرد: با توسعه دولت الکترونیک میزان پاسخگویی دولت به شهروندان و میزان اعتماد شهروندان به دولت افزایش می یابد، ضمن اینکه از تشریفات اداری کاسته شده و در زمان نیز صرفه جویی می شود.

وی گفت: با توجه به مصوبه های ستاد ملی کرونا و سخنان ریاست جمهور مبنی بر ارائه خدمات الکترونیک، هر خدمتی که دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان کاشان بتوانند به صورت غیر حضوری و در بستر دولت الکترونیک به مردم ارائه دهند مورد حمایت فرمانداری است.

خاندایی تصریح کرد: ایجاد بستر خدمات غیر حضوری و به روز رسانی دولت الکترونیک نیازمند همفکری و مشارکت همگانی است و در این راستا، آماده دریافت پیشنهادهای عموم مردم به ویژه متخصصان و نخبگان در این حوزه هستیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99082517208
  • خبرنگار :