مهران حموله در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: ادارهکل پست استان خوزستان با بر عهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدماتدهندگان، بیشترین حجم خدماترسانی را در دوران کرونا داشته است.
وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصلهگذاریهای اجتماعی، پست با افزایش ترافیک کاری خود زمینه را برای شکستن زنجیره انتشار کرونا فراهم کرده است و نقش رابط را میان مردم و خدماتدهندگان دولتی و خصوصی دارد.
مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: پست با ارائه خدمات نیابتی سازمانها و ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات و محمولههای پستی درب منازل، از مراجعه مردم به سازمانها، ایجاد ازدحام و خروج شهروندان از خانهها جلوگیری کرده است.
وی گفت: در ایام شیوع کرونا، ترافیک امانات پستی ۴۰۰ درصد رشد داشته است؛ جابهجایی روزانه هزاران خرید اینترنتی، امانت و مرسولههای پستی که از اقصی نقاط کشور به این ادارهکل وارد و از آن خارج میشود باعث شده زمینه برای کاهش تردد درون شهری و سفرهای برون شهری فراهم شود.
حموله افزود: این اقدامات با بهرهبرداری از زیرساختهای ارتباطی از پیش طراحی و پیادهسازی شده، انجام شده است و توانسته در چرخه اقتصادی با جلوگیری از رکود کسب و کارها و رونق اقتصادی در این ایام کرونایی جایگاه ویژهای به پست بدهد.
انتهای پیام