استاندار اردبیل خبر داد

افزایش 2 برابری اعتبار محور خلخال – کلور – درام

استاندار اردبیل گفت: در سال جهش تولید اعتبار محور ارتباطی خلخال – کلور – درام به عنوان زیرساخت توسعه جنوب استان دو برابر افزایش یافته است.

اکبر بهنامجو 25آبان در جریان بازدید از روند احداث این پروژه راهسازی در خلخال اظهار کرد: در حال حاضر 30 دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی در این مسیر مشغول فعالیت بوده و عملیات بتن‌ریزی برای احداث یکی از پل‌ها در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: در فصل کاری باقیمانده روند احداث این پروژه ادامه خواهد داشت که امیدواریم برای این پروژه 30 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور به صورت 100 درصد تخصیص یابد.
استاندار اردبیل گفت: البته 20 میلیارد تومان اعتبار این پروژه هفته گذشته از طریق سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده اما جهاد نصر به عنوان پیمانکار این پروژه بدون تعطیلی شبانه‌روزی در حال تکمیل و راه‌اندازی آن است.
بهنامجو ادامه داد: قرار شد با همکاری راه و شهرسازی و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روند تکمیل و نصب علایم در این مسیر انجام شود تا به سرعت در این مسیر تردد ایمنی را شاهد باشیم.
وی بیان کرد: اولین پیگیری ما به همراه نمایندگان استان تخصیص 100 درصدی اعتبار 30 میلیارد تومانی است که امیدواریم تا پایان پائیز این تخصیص 100 درصدی به انجام برسد.
استاندار اردبیل تصریح کرد: از محل ماده 56 نیز پیگیر جذب 180 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای پروژه‌های راهسازی هستیم که بخشی از این منابع صرف این پروژه حیاتی خواهد شد.
بهنامجو افزود: در نشستی که با مسئولان استان‌های زنجان و گیلان خواهیم داشت سعی بر تکمیل این پروژه در قطعات مختلف خواهد بود تا تردد شهروندان هر سه استان به سهولت انجام شود.
در این جلسه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته آینده در استان گیلان برگزار خواهد شد با مشارکت سه استان گیلان، اردبیل و زنجان سعی بر این است تا محور مواصلاتی خلخال – کلور – درام و دیگر مسیرهای مشترک بین این سه استان هر چسه سریعتر تکمیل و راه‌اندازی شود.
میرغنی نظری خاطرنشان کرد: به دنبال مطالبه اهالی هشجین و خورش رستم قرار است 13 کیلومتر این مسیر تکمیل شود که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکمیل 6.5 کیلومتر از این مسیر را عهده‌دار شده و مابقی 6.5 کیلومتر با تلاش راه و شهرسازی و پیمانکاران آسفالت شده و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99082516612
  • خبرنگار :