از امروز؛

موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های گیلان ترخیص می‌شوند

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در راستای اجرای این طرح همه مالکین یا متصرفین این موتورسیکلت‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و بدون نیاز به پرداخت مبلغ جریمه معوقه دو برابر شده، اقدام به ترخیص موتورسیکلت خود کنند.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا، از ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در قالب اجرای طرح بخشودگی جریمه پارکینگ، جریمه نداشتن گواهینامه، بیمه نامه و پلاک، موتورسیکلت‌های توقیفی خبرداد و اظهار کرد: موتورسیکلت‌هایی که از قبل از سال ۹۸ در پارکینگ‌های استان تحت عنوان رسوبی متوقف شده‌اند، به صاحبان‌شان بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: در راستای اجرای این طرح همه مالکین یا متصرفین این موتورسیکلت‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و بدون نیاز به پرداخت مبلغ جریمه معوقه دو برابر شده، اقدام به ترخیص موتورسیکلت خود کنند.

وی ادامه داد: مالکین موتورسیکلت‌ها فقط باید اصل جریمه را پرداخت کنند، اگر هم توانایی پرداخت جریمه را به صورت کامل ندارند می‌توانند به مدت یکسال به صورت اقساطی پرداخت کنند.

سرهنگ طالبی گفت: برای ترخیص نیازی به ارائه پلاک و گواهینامه نیست و فقط مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی تا ۱۷دی ماه فرصت دارند تا با ارائه قبض پارکینگ و مدارک مورد نیاز برای ترخیص موتورهای‌شان اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه این طرح مربوط به موتورسیکلت‌هایی است که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۸ توقیف شده است، خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت‌های توقیف شده اگر تا ۱۷دی برای ترخیص اقدام نکنند موتورهای‌شان در مزایده فروخته و هزینه آن صرف امور عام المنفعه می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99081811636
  • خبرنگار : 50042