مدیرکل استاندارد فارس:

نازل‌های سوخت در فارس زیر ذره بین استاندارد است

مدیرکل استاندارد فارس گفت: در هفت ماه گذشته نازل‌های سوخت استان بیش از۶۴۰۰بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان امسال این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت.

مرتضی رهنما گفت: طی بازدید و بازرسی انجام شده در هفت ماه گذشته از نازل‌های سوخت فارس مشخص شد که نازل‌های استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، رهنما افزود: شرکت‌های دارای مجوزکالیبراسیون از اداره کل استاندارد با هماهنگی اداره کل و شرکت نفت استان به صورت اتفاقی از وضعیت نازل‌های سوخت بازرسی و آنها را مورد آزمون قرار می‌دهند. 

وی گفت، از حدود ۲۹۰ جایگاه عرضه سوخت استان که دارای بیش از۳۶۵۰ نازل هستند تا پایان امسال مرتبا بازرسی شده و در صورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام وتا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود.

رهنما افزود: درصورتی‌که شهروندان از جایگاه‌های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی رامشاهده کنند، می‌توانند موارد را به اداره کل استاندارد فارس ازطریق حضوری یاازطریق تماس تلفنی باشماره ۳۲۶۹۰۹۰۶ اعلام کنند.

مدیرکل استاندارد فارس به مصرف کنندگان اطمینان داد که علیرغم آنکه تاکنون تخلفی مشاهده نشده است اما این نظارت‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و در صورت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99081710780
  • خبرنگار :