کاپیتان تیم بسکتبال آویژه‌صنعت:

برگزاری لیگ برتر بسکتبال به صورت متمرکز اصلا عادلانه نیست

کاپیتان تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: پس از حدود هشت ماه عملکرد و عیار واقعی تیم‌ها در بازی‌های رسمی مشخص می‌شود.

صالح فروتن در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا برای شروع لیگ اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی‌ها حدود دو ماه است که تمرینات را آغاز کردیم و به آمادگی بالایی رسیده‌ایم. البته تا قبل از آغاز لیگ و حضور در بازی‌های رسمی نمی‌توانیم بگوییم در چه حد آماده هستیم و باید عملکرد تیم را در رقابت‌ها ببینیم تا سطح آمادگی بدنی تیم مشخص شود. در تمرینات گروهی برای لیگ، همه بازیکنان به خوبی ظاهر شده‌اند و به آینده امیدواریم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنان خارجی هر دو تیم برای دیدار نخست حضور دارند، بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. باید تمرکز بالایی داشته‌ باشیم ولی با توجه به دوری از بازی‌های رسمی، کار سختی داریم و باید همه تلاش کنند. امیدوارم لیگ را با پیروزی شروع کنیم.

کاپیتان تیم بسکتبال آویژه در خصوص هدف‌گذاری در لیگ سال جاری توضیح داد: علاوه بر بازیکن تیم آویژه، کاپیتان هم هستم و وظایفم بیشتر شده است. باید روی عملکرد خود و تیم تمرکز کنم. شرایط‌مان نسبت به پارسال سخت‌تر شده اما امیدوارم رتبه بهتری نسبت به گذشته کسب کنیم.

فروتن در خصوص برگزاری لیگ به صورت متمرکز عنوان کرد: انجام بازی‌های لیگ به صورت متمرکز اصلا به نفع تیم‌های شهرستانی نیست. بدون شک تیم‌هایی که در سالن آزادی تمرین می‌کنند و تهرانی هستند. آن‌ها بازی راحت‌تر و روان‌تری انجام خواهند داد و به شرایط آب و هوایی نیز عادت دارند. واقعیت این است که همه چیز به نفع تهرانی‌هاست و به ضرر تیم‌های شهرستانی. 

به گزارش ایسنا در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، تیم آویژه صنعت پارسا به مصاف تیم شورا و شهرداری قزوین می‌رود. این دیدار از ساعت ۱۳ امروز در تالار آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۰۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99081710314
  • خبرنگار :