مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد

اشد مجازات محتکران و اخلالگران اقتصادی/ روغن موجود است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روغن موجود است، دستگاه های متولی نظارت ها رو بیشتر کنند و احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی به اشد مجازات محکوم می شوند.

"براتعلی صالحی" در بازدید از کارخانه روغن خوراکی گچساران افزود: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بین دستگاهی بنا بر این دستور همکاران ما به صورت جامع و کامل بیش از پیش با سازمان صمت، بسیج، بازار را رصد می کنند.


وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مصرف روغن در زندگی مردم و عدم رضایت جامعه به اتفاق مسئولین دستگاههای متولی و نظارتی از جمله معاونت بازرگانی سازمان صمت استان از کارخانه خوراکی گچساران بازدید به عمل آمد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بازار استان فاقد هر گونه کمبود روغن خواهد بود و کسانی که بخواهند این کالای اساسی و محصول استراتژیک را احتکار و یا صادر کنند برخورد قانونی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.


صالحی تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه های متولی امر نظارت ها رو بیشتر کنند.
وی بیان کرد: از تمامی دستگاه های امنیتی، انتظامی، نظامی، تمام دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف استان می خواهیم که اگر در جایی بحث احتکار صورت می گیرد و مایحتاج عمومی مردم را به تاراج می برند و خدای ناکرده مورد سوء استفاده قرار می دهند حتما اطلاع دهند و در نزدیک ترین زمان با هماهنگی دادستان مرکز استان و کلیه شهرستان های استان برخورد می شود.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، روح الله باقری فرد، معاون بازرگانی سازمان صمت خاطرنشان کرد: الحمدالله به وفور و فراوانی کالا هست و ذخیره داریم و هیچ کمبود در بحث روغن نداریم.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99081610212
  • خبرنگار : 30450