تایید ورزشگاه امام خمینی اراک برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ در ورزشگاه امام خمینی می‌گوید حداقل الزامات برای برگزاری بازی های هفته اول رعایت می شود تا ان‌شاءالله در هفته های بعدی بقیه الزامات رفع شود.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر پس از بازدید از ورزشگاه امام خمینی اراک اظهار کرد: به واسطه این که ورزشگاه اراک در قالب رقابت های لیگ یک آماده سازی می شد، برخی از استاندارد های لیگ برتر را نداشت اما اکنون دارند تلاش می کنند که به بازی ها برسانند. ریاست هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تلاش کردند تا شرایط مهیا شود.

او ادامه داد: حداقل الزامات برای هفته اول رعایت می شود و شرایط میزبانی به وجود می آید تا ان‌شاءالله در هفته های بعدی بقیه الزامات انجام شود. به دلیل این که هواداران را در ورزشگاه نداریم، می توانیم یکسری ایرادها را به هفته های آینده موکول کنیم اما شرایط برگزاری مسابقه اعم از نور مناسب، رختکن ها، اتاق کنفرانس، سکوی حضور بازیکنان، اتاق دوپینگ و پزشکی را تا فردا می رسانند. فقط یک تدارک و مدیریت را می طلبد که عملیاتی خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با بیان این که سکوها باید آمده سازی و شماره گذاری شود، گفت: مسیرهای دسترسی تماشاگران باید مشخص و گیت های الکترونیکی باید نصب شود. مواردی از این قبیل باید رعایت شود. جایگاه اصحاب رسانه، اتاق کنفرانس و میکسدزون ورزشگاه نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که هفته اول رسانه ها نمی توانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند؟ عنوان کرد: تا این لحظه نتوانست مجوزهای لازم را بگیریم اما باتوجه به این که تماشاگر نداریم، نیاز داریم رسانه ها را داشته باشیم تا فوتبال را به خانه ها ببرند. در بحث برگزاری این مساله حلقه مفقوده ماست. امیدوارم مجوزهای لازم را بگیریم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99081509762
  • خبرنگار : 71649