رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

پیگیری وزیر صمت برای آزادسازی واردات در مقابل صادرات فضای خوبی در بازار ایجاد خواهد کرد

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: پیگیری وزیر صمت برای تصویب ارز متقاضی و آزادسازی واردات در مقابل صادرات فضای خوبی را در بازار ایجاد می کند.

"شهباز حسن پور" شامگاه چهارشنبه 14 آبان ماه در نشست مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان در شرکت گل گهر سیرجان گفت: علیرضا رزم حسینی از زمان انتخاب به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدامات مهم و قابل توجهی را انجام داد که اثرات این اقدامات در تامین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و تامین مواد اولیه کارخانجات خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می بریم، گفت: این جنگ اقتصادی به مدیران جهادی و با اراده قوی نیاز دارد که آقای رزم حسینی نمونه‌ای از یک مدیر جهادی می باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری وزیر صمت برای تصویب ارز متقاضی و آزادسازی واردات در مقابل صادرات فضای خوبی را در بازار ایجاد می کند تصریح کرد: افزایش تامین مواد اولیه کارخانجات و وفور کالا در بازار از مهمترین اثرات این کار خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل و هماهنگی که وزیر صمت با دستگاه‌های ذیربط در امر تنظیم بازار دارد، گفت: با تقسیم وظایف میان وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی شاهد اثرات مثبتی در حوزه تنظیم بازار محصولات مرتبط با کشاورزی، دامی و باغی خواهیم بود.

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی همچنین پروژه شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال به فلات مرکزی ایران (سیرجان و بندر عباس) را یک پروژه حیاتی توصیف کرد و با اشاره به نقش مهم وزیر صمت در اجرای این پروژه ادامه داد: مردم این خطه باید راه اندازی این پروژه را به فال نیک بگیرند و برای افتتاح این پروژه جشن گرفته شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99081509469
  • خبرنگار :