مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان:

نمایشگاه اصفهان دریچه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی بزرگ می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه در طراحی نمایشگاه بزرگ اصفهان علاوه بر تکنولوژی روز دنیا، از هنر و گنجینه هنر اسلامی استفاده شده تا بتوانیم گذشته را به آینده پیوند بزنیم، گفت: امیدواریم با رفع موانع کسب و کار، نمایشگاه بزرگ اصفهان دریچه ای برای فعالیت های اقتصادی بزرگ باشد.

علی یارمحمدیان (شامگاه چهارشنبه- ۱۴ آبان ماه) در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز سرنوشت سازی برای صنعت نمایشگاهی  و برگ زرین افتخارات اصفهان است.

وی با بیان اینکه اصفهان یک شهر معمولی نیست و هنر و خلاقیت آن بر پهنه گیتی آن را معروف کرده است، گفت: حضور بزرگانی همچون میرداماد و شیخ بهایی و همچنین بناهای مختلف تاریخی در اصفهان نشان از خلاقیت و سختکوشی مردم این شهر است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از سده های مختلف به لحاظ اقتصادی سرآمد دنیا بوده است، تاکید کرد: شاید میدان نقش جهان را بتوان اولین و بزرگترین نمایشگاه بین المللی دنیا بدانیم که تجار مختلف از سراسر دنیا برای تولید و فروش در آن حضور می یافتند.

وی با اشاره به سازه مجلل جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان، اظهار کرد: در طراحی نمایشگاه بزرگ اصفهان علاوه بر تکنولوژی روز دنیا، از هنر و گنجینه هنر اسلامی استفاده شده تا بتوانیم گذشته را به آینده پیوند بزنیم.

یارمحمدیان تصریح کرد: اگر به مدد عشق و ایمان نبود ساخت چنین پروژه ای در شرایط فعلی کشور امکان پذیر نبود و امروز این تلاش و عشق در تار و پود و روح نمایشگاه دمیده شده است.

وی ادامه داد: اگر عشق و ایمان نبود، طی سه سال گذشته که کشور تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه و همچنین رکود تورمی و شیوع ویروس کرونا بود، نمی توانستیم به اهداف خود در ساخت و تکمیل نمایشگاه برسیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ابراز خوشحالی کرد که امروز پس از سه سال تلاش بی وقفه می توانیم نمایشگاه بین المللی اصفهان را به عنوان زیباترین و استانداردترین نمایشگاه کشور، به مردم که صاحبان اصلی آن هستند، تقدیم کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رفع موانع کسب و کار، نمایشگاه بزرگ اصفهان دریچه ای برای فعالیت های اقتصادی بزرگ باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99081409370
  • خبرنگار :