مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد؛

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اردستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مبلغ ۴۰ میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

محمد طباطبایی، امروز (سه شنبه_۱۳ آبان) در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام اردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی و ارزش افزوده مبلغ ۴۰ میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان اختصاص یافته که امیدواریم با تخصیص مناسب این اعتبارات شاهد تکمیل طرح های ورزشی در اردستان باشیم.

وی با اشاره به ساخت زورخانه الغدیر اردستان با بیان اینکه تکمیل این پروژه از دغدغه های اصلی مسئولان شهرستان است، افزود: خوشبختانه امسال مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده استان که در اختیار اداره کل ورزش است و همچنین ۴میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی برای این پروژه اختصاص داده شد که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات این پروژه ملی تا پایان سال مالی به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان یکی از مطالبات ورزشکاران باستانی کار اردستان منصوب شدن رئیس هیئت ورزش زورخانه ای شهرستان است، گفت: با مشورت و تاکیدی که مسئولان شهرستان اردستان داشتند حکم رئیس جدید هیئت ورزش زورخانه ای شهرستان اردستان صادر شده و ورزشکاران می توانند فعالیت خود را در این ورزش از سر بگیرند.

طباطبایی با بیان اینکه در استان اصفهان تعداد ۱۴۷ زورخانه وجود دارد، گفت: در استان تعداد ۲ هزار ورزشکار باستانی کار داریم که ۱۳۰۰ نفر آنها بیمه ورزشی هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99081308558
  • خبرنگار :