فرماندار شهرستان:

تعامل دولت، نخبگان و مردم باعث توسعه اردستان می شود

فرماندار اردستان گفت: تعامل و همکاری دولت، نخبگان و مردم باعث توسعه شهرستان اردستان خواهد شد.

حمیدرضا تاملی امروز (پنجشنبه، ۸ آبان) در مراسم تکریم و معارفه بخشدار زواره، اظهار کرد: هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) را ادامه جریان صهیونست جهانی علیه پیامبر مهربانی می دانیم و با محکوم کردن این اقدام زشت، خواهان اعتراض جدی تر همه مسئولان دیپلماسی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه فرایند توسعه در سطح شهرستان اردستان حاصل تعامل و همکاری سه ضلع یک مثلث است که مهمترین آنها مجموعه دولت و حاکمیت است،  افزود: همچنین نخبگان آن حوزه جغرافیایی و مردم از دیگر مواردی است که در توسعه منطقه موثر خواهند بود که زمینه تعامل این سه ویژگی در بخش زواره بیشتر از سایر بخش های شهرستان اردستان دیده می شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه دولت در زمینه توزیع منابع با توجه به شاخص جمعیت در نقاط مختلف شهرستان سهم خود را انجام داده است، اما اگر هنوز این موضوع نتوانسته آن مقدار پیشرفتی که انتظار می رود را ایجاد کند باید ویژگی های دیگر را بررسی کنیم، تصریح کرد: وجود پتانسیل های بالقوه ای که در بخش مختلف زواره مشاهده می شود نیازمند مدیریت هوشمند و آینده نگر است تا بتواند باعث توسعه بیشتر بخش زواره شود.  

تاملی با بیان اینکه مدیران، نخبگان و مردم باید نسبت به آنچه که انتظار دارند از توسعه یک منطقه به یک اتحاد و هماهنگی برسند، گفت: متاسفانه در برخی از نقاط شهرستان شاهد نبود این هماهنگی هستیم و مدیران و مسئولان دولتی موضوعاتی را دنبال می کنند که شاید مورد تایید مردم و نخبگان نباشد.

وی با بیان اینکه برخی مواقع ایجاد تفرقه توسط برخی افراد و گروه ها به دلایل مختلف در شهرستان اردستان به ضرر منطقه می شود، گفت: هر جایگاهی که تفرقه و اختلاف را دنبال کند به ضرر شهرستان حرکت کرده است. بخشدار جدید زواره باید حافظ اجرای قانون در این بخش باشد و در کنار تعامل و همدلی که با دیگر مسئولان دارد احترام به جایگاه های قانونی را مورد توجه قرار دهد.

در این مراسم از زحمات مهدی آموزگار تجلیل و ابوالفضل مختارزاده به عنوان بخشدار جدید زواره معرفی شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99080804961
  • خبرنگار :