شیر خشک اس ام ای ۱ ۲ ۳ خارجی از کجا بخریم ؟

در این متن قصد معرفی یکی از بهترین شیر خشک های خارجی نوزاد را داریم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه مادرآن، شیر خشک اس ام ای از محبوب ترین شیر خشک های با پروتئین گاوی در جهان است که به دلیل مغذی بودن و سازگاری بسیار خوب با دستگاه گوارشی کودک به این میزان از رضایت مصرف کننده رسیده است.

شیر خشک های اس ام ای در ۳ شماره تولید می شوند که هر کدام برای رده های سنی مختلف هستند که در ادامه بیشتر به شرح و توضیح آنها خواهیم پرداخت.

شیر خشک اس ام ای را از کجا تهیه کنیم ؟

شیر خشک اس ام ای همانطور که در جهان بسیار پرطرفدار است، در کشور ما نیز بسیار مشهور شده، چرا که نزدیک بودن فرمولاسیون این شیر به شیر مادر و همچنین توصیه پزشکان باعث فراگیر شدن استفاده از این محصول نیز شده است.

متاسفانه به دلیل تحریم ها محصولات خارجی با مشکلات فراوانی وارد کشور می شوند که البته بالا بودن نرخ ارز نیز از مشکلات داخلی برای سخت تر شدن واردات این محصولات است.

توصیه در میان فروشگاه های اینترنتی فروشگاه مادرآن است که هر ۳ شماره شیر خشک اس ام ای را توزیع و به فروش می رساند.

فروشگاه های دیگر نیز هستند اما توجه کنید که نمونه های تقلبی این شیر خشک نیز فراوان پیدا می شوند و به دلیل تغییر انقضا آنها با قیمت های پایین تر به فروش می رسند.

به هیچ وجه ملاک خرید و انتخاب فروشگاه را قیمت قرار ندهید چرا که این محصول به طور مستقیم با سلامت نوزاد و کودک شما سر و کار دارد.

اس ام ای شماره ۱ :

این شماره از شیر خشک اس ام ای یا همان اس ام آ ۱ برای نوزادان در دره سنی ۰ تا ۶ ماهگی قابل استفاده می باشد.

اس ام ای شماره ۲ :

اس ام آ ۲ برای رده سنی ۶ تا ۱۲ ماهگی استفاده می شود که البته در برخی کودکان با تجویز و توصیه پزشک برای بالای یک سال نیز استفاده میشود.

اس ام ای شماره ۳ :

این شماره نیز برای سنین بالای ۱ سال در کودکان استفاده می شود.

توجه داشته باشید که درست است که شیر اس ام ای در میان شیر خشک های ایرانی و خارجی نوزاد از نزدیک ترین فرمول به شیر مادر برخوردار است اما هیچ شیری جای شیر مادر را نمی گیرد.

قیمت شیر خشک اس ام ای ۱ ۲ ۳ :

قیمت این محصولات همیشه و همیشه و تا امروز به قیمت ارز های بین المللی یا همان دلار خودمان بستگی دارد ولی می توان این موارد را پیش بینی کرد که شماره یک از همه گران تر و به ترتیب که شماره شیر خشک بالاتر می رود قیمت آن نیز کمتر می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99073022016
  • خبرنگار : 30054