چگونه فروش موفقی در کسب و کار خود داشته باشید؟

خیلی از فروشندگان و صاحبان کسب و کار فکر می کنند که برای راه اندازی یک تجارت و افزایش میزان فروش به چیزهای خاصی نیاز ندارند، اما زمانی که قدم در این راه می گذارند تازه متوجه می شوند که نیاز به همکاری راهنمایی یک فرد متخصص دارند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام حمیدرضا بشیری، دوره آموزش فروش حمیدرضای بشیری در وب سایت www.hamidrezabashiri.com در دسترس شما می باشد تا بتوانید به بهترین وجه ممکن تجارتی را راه بیندازید که چیزی جز سود و منفعت نصیب تان نمی شود.

در این دوره بزرگ ترین اشتباهاتی که یک فروشنده مرتکب می شود را یاد می گیرید و در می یابید که تاکنون چه اقدامات اشتباهی انجام داده اید. موضوع مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که به مشتریان این احساس را بدهید که مشکلات و نیازهای شان را به خوبی درک می کنید. اگر آن ها متوجه شوند که فقط سعی در فروختن چیزهای به آن ها دارید، به شما اطمینان نمی کنند.

در دوره آموزش فروش حمیدرضا بشیری به خوبی یاد می گیرید که به جای این که همیشه از ویژگی های محصولات تان برای مشتریان بگویید، بهتر است از مزیت های آن حرف بزنید و بگویید که چگونه زندگی شان را تغییر می دهد. هم چنین یاد می گیرید چگونه روی مشتریان تاثیر بگذارید تا در خرید محصولات شما اشتیاق داشته باشند.

یکی از مهم ترین مواردی که در زمینه فروش محصولات و سرویس های یک تجارت و کسب کار نقش عمده و اصلی را ایفاء می کند این است که بدانید چه زمانی باید محصولات خود را به مشتری بفروشید.

شما نیاز دارید تا تکنیک های تخصصی را در یک دوره آموزش فروش یاد بگیرید و در تجارت خود به کار ببندید. با استفاده از این تکنیک ها در زمان مناسبی برای مشتریان مناسب، همان چیزهایی را ارائه می کنید که می خواهند و انتظار دارند و واقعا چه چیزی بهتر از این؟

همان گونه که دنیای اطراف ما از هر جهتی تغییر می کند و روز به روز تکامل می یابد، دنیای فروش و بازاریابی نیز به همین ترتیب است. شما نمی توانید به آگاهی های قبلی خود متکی باشید و انتظار داشته باشید که به نتیجه مثبتی دست می یابید.

گذراندن دوره های آموزش فروش به شما دیدگاه بهتری می دهد و توانایی های درون تان را فعال می کند. در دوره آموزش فروش حمیدرضا بشیری با وارد شدن و ثبت نام در وب سایت www.hamidrezabashiri.com شرکت کنید و سپس با دیدگاه بهتری تجارت و کسب و کار خود را راه اندازی کرده و یا حتی ادامه دهید.

مطمئنا در آینده نزدیک در می یابید که چقدر این دوره ها روی میزان فروش شما تاثیر داشته است.

کتاب آموزش فروش هم دقیقا همین موضوع را عنوان میکند که می توانید آن را از سایت یاد شده یا در کتابفروشی جیهون، نسل نو اندیش و شهر کتاب خریداری نمائید این کتاب به صورت صوتی هم در سایت کتابراه موجود می باشد.

در این دوره عنوان های زیر تدریس می شوند

راه های راه اندازی کسب کار

زنجیره تامین

راه و روش های استخدام

ارتباط با مشتری و کارمندان

راه های فروش

تبلیغات و تبلیغ نویسی

تکنولوژی فروش

دیجیتال مارکتینگ

سی آر ام و مدیریت ارتباط با مشتری

و چندین عنوان یکتا دیگر که کسب و کار شما را بسیار متحول می کند.

همچنین می توانید از مشاور کسب و کار آقای بشیری هم بهره ببرید که برای این کار با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99072115488
  • خبرنگار : 30054