نوری: نجات غریق و غواصی ایران را در جهان مطرح خواهم کرد

رییس پیشین فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: با توجه به پست های جهانی که در غواصی و نجات غریق دارم، تلاش خواهم کرد با ایجاد تعامل با رییس آینده این فدراسیون، غواصی و نجات غریق ایران را در جهان مطرح کنم.

ایلخان نوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند بعد از ۳ سال فعالیت در فدراسیون غواصی و نجات غریق بنا به دلایلی و به خاطر مصلحت از ریاست این فدراسیون کنار رفتم اما با توجه به این که در حال حاضر رییس کمیته ورزش برای همه فدراسیون جهانی نجات غریق، عضو کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات غریق، عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی غواصی، مشاور ارشد رییس فدراسیون آسیا و اقیانوسیه و رییس منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی را بر عهده دارم، هدفم این است که با توجه به پست های جهانی که دارم در ادامه مسیر غواصی و نجات غریق را پیش ببرم و در جهان مطرح کنم.

وی افزود: با تعاملی که با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دارم و تعاملی که با رییس آینده این فدراسیون ایجاد خواهم کرد، سعی دارم با استفاده از کرسی های جهانی خود در بحث بین الملل این رشته را مطرح و بالاترین جایگاه را در فدراسیون جهانی برای نجات غریق رقم بزنم و در پیش‌برد غواصی و نجات غریق گام های موثری بردارم.

نوری ضمن تشکر از مهدی مستجاب الدعوه به خاطر برگزاری سریع مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: از این که سرپرست فدراسیون به دور از هر گونه حواشی کارها را انجام می دهد و به دنبال برگزاری سریع انتخابات این فدراسیون است، جای تشکر و قدردانی دارد.

رییس پیشین فدراسیون غواصی و نجات غریق در پایان افزود: با توجه به تجربه بیش از ۲۰ سال فعالیت در فدراسیون غواصی و نجات غریق و با شناختی که از روسای هیات ها و هم دلی که بین اعضای مجمع وحود دارد، یقین دارم که رییس آینده این فدراسیون با اکثریت آرا انتخاب خواهد شد. بنابراین امیدوارم تمام کسانی که می توانند به این فدراسیون کمک کنند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071913720
  • خبرنگار : 90047