به مناسبت هفته ملی کودک انجام می‌شود؛

اجرای ۲۹۰ برنامه‌ مجازی برای کودکان و نوجوانان همدانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک ۲۹۰ برنامه به شکل مجازی برای نوجوانان و کودکان استان اجرا می شود.

بهناز ضرابی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شاخص ترین برنامه های کانون بیان کرد: از شاخص ترین برنامه های کانون معرفی کودکان و نوجوانان موفق به اعضای کانون است که این برنامه به صورت کلیپ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

وی افزود: دیگر برنامه اجرایی کانون عکاسی در ایام اربعین حسینی است که اعضاء عکس های خود را به کانون ارسال کرده و با هشتگ بچه های اربعین در فضای مجازی به اشتراک می گذاریم.

ضرابی زاده ادامه داد: در کل استان کودکان و نوجوانان روستایی و شهری می توانند از محصولات خود عکاسی کرده و به کانون ارسال کنند تا با اشتراک گذاری در فضای مجازی برگزیدگان اعلام و از آنها تقدیر شود.

وی به انجمن شعر و داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این انجمن در روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه به صورت مجازی جلسه نقد و بررسی اشعار آتوسا صالحی، شاعر و نویسنده و نقد و بررسی کتاب محمدرضا یوسفی، نویسنده همدانی را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مطرح کرد: قصد افتتاح کتابخانه اهدایی از سوی محمدرضا یوسفی برای کودکان روستای سولان را داشتیم که به علت تعطیلی مدارس به زمان دیگری موکول می کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آدرس kpf.ir فروش کتاب نیز انجام می شود و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت با ۲۵ درصد تخفیف کتاب خریداری کنند. 

ضرابی زاده در بخش دیگری به اکران روزانه فیلم های خاطره انگیز، اجرای نمایش، نقالی و قصه گویی به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: افراد می توانند برای حضور در کارگاه های برخط با مراجعه به سایت kpf.ir ثبت نام کرده و به صورت رایگان عضو کانون های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99071612140
  • خبرنگار :