رییس سابق هیات:

زیرساخت‌های هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی مناسب نیست

رییس سابق هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی با بیان اینکه زیرساخت‌های این هیات مناسب نیست، گفت: از مدیرکل ورزش‌وجوانان استان تقاضا کردم با برگزاری مجمع فوق‌العاده موافقت کند تا آبروی ورزش خراسان رضوی بیش از این نرود اما او مرا از اتاقش بیرون کرد.

مجید محمدی‌فر در مجمع فوق‌العاده هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: با کسی دشمنی و رفاقت ندارم. با توجه به دینی که به انقلاب اسلامی داشتم و با هدف کمک به جانبازان و معلولین، در هیات کار کردم اما یک روز اشتباه کردم و از سر دلسوزی به اتاق مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی رفتم.

وی ادامه داد: آن روز به آقای فتاحی گفتم با توجه به انتقاد رسانه‌ها و مشکلات اقتصادی مدیرکل قبلی و بازداشت وی، شخص شما بهتر است با این موضوع کنار آمده تا آبروی ورزش خراسان رضوی در کشور نرود و سابقه تخلف در خراسان رضوی بیش از این رقم نخورد و حرمت ورزشکاران خراسانی در افکار عمومی حفظ شود.

رییس سابق هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: در حالی که با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی رفتار خوبی داشتم اما این حرف‌ها به موجب شد به وی بر خورده و مرا از اتاقش بیرون کرد. فردای همان روز آقای هراتی، دبیر هیات، استعفا داد. متن اعتراضی که اعضای مجمع نوشته‌اند را او نوشته است.

محمدی‌فر در خصوص جذب دو نیرو که در متن اعتراضی اعضای مجمع به آن اشاره شده بود، خاطرنشان کرد: دو نفر از خانواده شهدا در تهران و مشهد را با حقوق ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان استخدام کردم. چه کسی می‌تواند هزینه بلیت هواپیمای مرا برای جابه‌جایی‌ام به تهران و مکاتبه با فدراسیون دهد؟ فرزندان همین آقایان سالیان سال است که در ورزش خراسان رضوی کار می‌کنند. چرا کسی به آنان اشاره نمی‌کند؟

وی یادآور شد: از روزی که به هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی آمدم، زیرساخت‌های این هیات برای ورزشکاران جانباز و معلول مناسب نبود و به دنبال مصوبه‌ عدم پرداخت اجاره بها رفتم. برخی از اعضای مجمع گفتند با دم شیر باز می‌کنم. ۱۸۰ میلیون تومان اجاره‌بها درآمد برای اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی بود و اگر به دنبال تداوم حضورم در هیات بودم، نباید به آن دست می‌زدم اما این پول را حق ورزشکاران می‌دانستم.

رییس سابق هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی در رابطه با عدم پرداخت حقوق کارکنان هیات گفت: پیش از کرونا حقوق کارکنان را پرداخت می‌کردم. در دوران شیوع کرونا چگونه می‌توانم حقوق بپردازم؟ در ازای آن از شهرداری مجوزی گرفتم تا ۵۰ میلون تومان دریافت کنم که آن را پرداخت نکردند. شهرداری به صراحت اعلام کرد که پس از برگزاری مجمع آن مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

محمدی‌فر عنوان کرد: تا پیش از شیوع کرونا بیشترین بازدید و رفاقت را با روسای هیات شهرستان‌ها داشتم. یک اتوبوس نیز برای هیات هبه گرفته‌ام که مجوز آن هم آماده شده است. از فردی که پس از من قرار است در هیات فعالیت داشته باشد، تقاضا دارم تا این موضوعات را پیگیری کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99071410856
  • خبرنگار : 50093