چهار مدیر آموزشگاه آزاد هنری خراسان شمالی کارت صلاحیت تدریس گرفتند

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صدور کارت صلاحیت تدریس برای مدرسان آموزشگاه های آزاد هنری، گفت: چهار نفر از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری استان کارت صلاحیت تدریس دریافت کردند.

ابوالحسن حیدری، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه صدور کارت صلاحیت برای نخستین بار، در پنج استان کشور از جمله خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران و همدان اجرایی شده است، وی افزود: «شعبان اسلامی»، «محمد رضا رحیمی»، «دانوش جبار ایمانی» و «علی رحیمی» از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در رشته موسیقی و خوشنویسی هستند که کارت صلاحیت تدریس برای آن ها صادر شده است.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای الکترونیکی شدن مجوزهای آموزشگاه‌های آزاد هنری، افزود: در همین راستا تمام آموزشگاه‌های آزاد هنری باید با مراجعه به سامانه . www.sso.farhang.gov.ir  اقدامات لازم را انجام دهند.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری به صورت دائمی خواهد شد، افزود: بعد از دائمی شدن پروانه‌ها نظارت‌های بیشتری بر فعالیت آموزشگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: کسانی که علاقه مند به این حوزه هستند باید در سامانه www.aes.farhang.gov.ir ثبت نام کنند که نیازمند معرفی نامه از آموزشگاه معرف (فرم ک)جهت تایید، میباشد.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکنون  ۱۲۷ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند، افرادی که مدارک مورد نیاز را  کامل بارگذاری کرده و دکمه ثبت و تایید درخواست را زده باشند، درخواست آن ها پس از تایید در استان، به ستاد ارجاع می‌شود و درنهایت برای مربیان زمان آزمون تعیین می گردد که این امر بصورت پیام برای متقاضی ارسال و برای مدیران آموزشگاه ها، کارت صلاحیت تدریس، بصورت الکترونیکی صادر خواهد شد که قابل رویت و چاپ توسط مدیران آموزشگاه‌ها می‌باشد .

وی اضافه کرد: همه ۱۲۷ درخواست از سوی کارشناس مربوطه  بررسی و اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی یادآور شد: چنانچه مدارک ناقص و یا دکمه تایید درخواست زده نشده باشد، در خواست برگشت داده می شود.

لذا شایسته است تمام متقاضیان به سایت و صفحه اصلی خود مراجعه نموده تا از روند درخواست خود مطلع گردند و یا نسبت به تکمیل درخواست اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99071410743
  • خبرنگار :