پرواز بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار و بیمار سکته حاد مغزی دو بار به پرواز درآمد.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با دو ماموریت اورژانس هوایی استان زنجان، اظهار کرد: اولین ماموریت اورژانس مربوط به خانم باردار ۳۴ ساله‌ای بود که به دلیل زایمان زودرس و تنگی نفس، از درمانگاه قره‌بوته برای امدادرسانی به این مادر باردار درخواست اعزام بالگرد هوایی اورژانس زنجان شد.

وی افزود: بالگرد هوایی اورژانس زنجان در ساعت ۷:۴۰ دیروز (۷ مهرماه) برای امدادرسانی به مادر باردار به روستای قره‌بوته اعزام و سپس به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ماموریت دوم بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای امدادرسانی به بیمار سکته حادی مغزی، تصریح کرد: برای امدادرسانی به آقای ۶۰ ساله با مشکل CVA، بالگرد هوایی اورژانس زنجان در ساعت ۱۴:۳۵ به روستای رجعین به پرواز درآمد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خاطرنشان کرد: بیمار دچار سکته حاد مغزی با بالگرد هوایی اورژانس زنجان به پد بالگرد بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان و سپس با کد زمینی پردیس به بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان منتقل شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99070805752
  • خبرنگار : 50167