صبح امروز همزمان با سراسر کشور محقق شد؛

برگزاری آزمون وکالت قوه ‌قضائیه در استان زنجان

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان از برگزاری آزمون وکالت قوه‌قضائیه در روز جمعه (صبح امروز ۴مهرماه)خبر داد.

پیمان مجیبی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری آزمون وکالت قوه ‌قضائیه (امروز ۴ مهرماه) در استان خبر داد و اظهار کرد: در این آزمون که همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود، ۱۱۴۰ نفر برای ورود به حرفه وکالت رقابت می‌کنند که ۶۷۶ نفر آنان مرد و ۴۶۴ نفر زن هستند.

وی تعداد کل شرکت‌کنندگان آزمون وکالت قوه‌قضائیه در کشور را ۸۱ هزار و ۱۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: این آزمون امروز در محل دانشگاه زنجان واقع در کیلومتر ۶ جاده زنجان - تبریز با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور، به کلیه داوطلبان توصیه شده بود در زمان حضور برای آزمون، همه موازین بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک سه‌لایه را در اولویت قرار داده و ماسک اضافه نیز به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز وکلای قوه ‌قضائیه استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت پاسخگویی به پرسش‌های آزمون ۱۵۰ دقیقه است، به همین دلیل انتظار می‌رود داوطلبان با برنامه‌ریزی و دقت کافی به سوالات پاسخ دهند تا با کمبود وقت مواجه نشوند. آزمون دارای نمره منفی بوده و استفاده از کتاب قانون و سایر منایع و جزوات آموزشی در آن ممنوع است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99070402537
  • خبرنگار : 50165