با دستور رییس جمهور:

بیمارستان آیت الله خوئی در خوی افتتاح شد

بیمارستان ۲۹۵ تختخوابی آیت الله خوئی شهرستان خوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

امروز پنجشنبه ۲۷ شهریور همزمان هشت بیمارستان و مرکز درمانی از جمله بیمارستان آیت الله خوئی شهرستان خوی در چهارمین آیین پویش «ره سلامت» از طریق ارتباط ویدیوکنفرانس با رییس جمهور و با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

این بیمارستان‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، مازندران، تهران، گیلان، اصفهان و سیستان و بلوچستان هستند.

دکتر جواد آقازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این آیین که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی خوی گفت: این بیمارستان که احداث آن از سال ۱۳۷۰ آغاز شده و در سال ۱۳۷۹ متوقف شده بود، دوباره از سال ۱۳۹۳ در ۳۵ هزار مترمربع احداث آن از سر گرفته شد.

آقازاده افزود: احداث این بیمارستان سال گذشته با ۷۵۰ نفر اشتغالزایی به پایان رسید و در مدار خدمت رسانی به بیماران کرونایی شمال آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این بیمارستان ۲۹۵ تخت خوابی، هشت بخش بستری از جمله داخلی، تروما و زنان، بخش های آی سی یو، سی سی یو، هشت اتاق عمل و اورژانس آماده خدمت رسانی به مردم شمال آذربایجان غربی است.

وی بیان کرد: در این بیمارستان، ۲۸ تخت اورژانس نیز تجهیز شده تا اقدامات اورژانسی برای بیماران در آن انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به هزینه ۱۷٠٠ میلیارد ریالی برای احداث این بیمارستان گفت: از این میزان، ۱۲٠٠ میلیارد ریال برای ساخت و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای تجهیز هزینه شده است.


انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99062720808
  • خبرنگار :