معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی­ کاربردی خبر داد

اشتغال ۷۰ درصدی دانشجویان دانشگاه‌ جامع علمی‌کاربردی 

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی­ کاربردی گفت: بیش از ۷۰ درصد دانشجویان این دانشگاه شاغل و بیش از ۴۰درصد دانشجویان در شغلی که مرتبط با رشته تحصیلی آن‌ها بوده مشغول به فعالیت هستند. 

دکتر محسن محمدزاده، امروز ۱۸ شهریور ماه، در مراسم آیین شروع سال تحصیلی  ۱۳۹۹-۱۴۰۰ که در مرکز آموزش علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش در دانشگاه جامعه علمی‌کاربردی ‌به صورت مجازی هیچ‌گونه سابقه‌ای نداشت توانست در آموزش‌های آنلاین موفقیت چشم‌گیری داشته باشد. 

وی افزود: دانشگاه علمی‌کاربردی به دلیل ماموریت‌گرا بودن و برنامه‌های تنظیم شده‌ای که دارد توانسته است بازار کار خوبی برای دانشجویان خود فراهم کند. بیش از ۷۰درصد دانشجویان این دانشگاه شاغل و بیش از ۴۰درصد دانشجویان در شغلی که مرتبط با رشته تحصیلی آن‌ها بوده مشغول به فعالیت هستند. 

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی­ کاربردی ادامه داد: این دانشگاه با چهار ماموریت قانومندی، ماموریت‌گرایی،کیفیت‌گرایی و ترویج گفتمان آموزش‌های مهارتی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست موفقیت و پیشرفت‌های چشمگیری را داشته باشد. همچنین در حوزه‌های مختلف به لحاظ کیفی رو به افزایش و قابل قبول بوده‌ایم. 

محمدزاده عنوان کرد: در این چند سال اخیر که با نزول جذب دانشجو مواجه بودیم، خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی در این خصوص  نسبت به سال ۹۷ با افزایش ۱۷درصدی جذب دانشجو روبه رو بوده است.

وی گفت: در خصوص ارزیابی و سطح‌بندی یکسری نقدها و نکاتی وجود دارد و قطعا به آن‌ها رسیدگی خواهد شد اما این امر اثر گذار نیز بوده است از آن جهت که باعث شد تغییراتی در ساختار، شاخص‌ها،کیفیت‌ها و ترکیب‌ها ایجاد شود و سبب ارتقا مراکز آموزشی شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی­ کاربردی خاطر نشان کرد: هدف ما از این ارزیابی و سطح‌بندی هدایت و حمایت از مراکز آموزشی و نشان‌دادن نتیجه کار آن‌ها است. بر همین اساس اطلاعات به‌دست آمده حاکی از آن است که تمام مراکز به غیر از ۴درصد رو به رشد بوده اند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99061813792
  • خبرنگار :