استاندار:

۳ بیمارستان خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند

استاندار خوزستان از افتتاح سه بیمارستان در استان در روزهای آینده با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس خبر داد.

غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح ۴۸ پروژه بهداشتی، درمانی و عمرانی خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مهمی در حوزه سلامت در خوزستان بوده‌ایم که نشان می‌دهد مسئولان حوزه سلامت در ماه‌های گذشته علاوه بر مقابله با کرونا و ارتقای سلامت و حفظ جان مردم، از توسعه، عمران، آبادانی و تجهیز مراکز حوزه سلامت نیز غافل نبوده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز بیش از ۳۵ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ۲۳۸ تخت در نقاط مختلف خوزستان راه‌اندازی شد. بیش از ۳۵ هزار مترمربع از ۴۸ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی که امروز در سطح کشور افتتاح شد، متعلق به خوزستان بوده است.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح سه بیمارستان در خوزستان در روزهای آینده، گفت: به زودی بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی در باغملک، بلوک B و C بیمارستان بهبهان با ۲۲۰ تخت و بیمارستان بخش الوار گرمسیری اندیمشک با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این بیماری خانمان‌سوز عزیزان زیادی را عزادار کرد. مدافعان سلامت تمام تلاش خود را انجام دادند تا سلامتی به خانواده‌ها بازگردد.

وی افزود: در خصوص مقابله با کرونا، برخی کشورها ادعا داشتند که حرف برای گفتن دارند. خوشبختانه وزارت بهداشت ایران هم حرف برای گفتن دارد؛ از مجموعه کادر بهداشت و درمانی کشور تشکر می‌کنیم اما زبان برای تقدیر از کادر بهداشت و درمان قاصر است.

امام جمعه اهواز گفت: کادر پزشکی شبانه‌روز خود را گذاشته‌اند تا آنچه در توان دارند انجام دهند. همچنین در ماه‌های اخیر شاهد افتتاح طرح‌های گوناگون در خوزستان بوده‌ایم.

وی بیان کرد: قبل و در ابتدای انقلاب اسلامی، پزشکان در کشور ایرانی نبودند و پزشکان کشورهای همجوار در کشور فعالیت می‌کردند اما به برکت نظام انقلاب اسلامی و تلاش دانشگاه‌های ما، امروز می‌بینیم که در حوزه سلامت در منطقه حرف اول را می‌زنیم و در دنیا حرف برای گفتن داریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061813505
  • خبرنگار : 50225