عضو هیات مدیره استقلال:‌

کدام باشگاه قبل فینال بحث تغییر سرمربی در آن مطرح می‌شود؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید قرار است استراتژی برون‌رفت از وضعیت فعلی حداقل تا بازی‌های آسیایی طراحی شود و بعد از آن موضوع سرمربی و موضوعات دیگری مورد بررسی قرار داده شود.

هادی زبده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت:‌ هنوز جلسه هیات مدیره قطعی نشده است. مهم‌ترین مساله باشگاه در حال حاضر، چالشی است که استقلال به آن دچار شده است و باید همه همفکری کنند تا باشگاه را از این چالشی که به هر دلیلی ایجاد شده است،‌خارج کند. ما تجربه کردیم که چالش هفته گذشته‌مان، باعث شد تا عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را از دست بدهیم. الان هم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و اگر همین چالش در این رقابت‌ها هم وجود داشته باشد، در آسیا هم موفق نمیشویم. ما باید تمهیدات لازم را برای یک نتیجه مثبت به ارمغان بیاوریم. حال اینکه آقای استراماچونی را بیاوریم یا کس دیگری را مربی کنیم، باید گام بعدی ما باشد چون همین مسائل باشگاه را به چالش می‌کشاند.
او ادامه داد:‌ با برگزار شدن جلسه هیات مدیره، ما می‌خواهیم این را مطرح کنیم که چه عواملی باعث شده است که باشگاه باچالش مواجه شود و نباید تکرار شود. ما باید نتایج جمع‌بندی تمام این موضوعات را بعد از بازی‌های آسیایی در دستور کار و مورد بررسی قرار دهیم تا باشگاه بتواند یک حالت برون رفت از این مساله داشته باشد. یکی از مواردی که الان برای باشگاه مطرح است، مساله آوردن سرمربی است و این قطعا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
زبده افزود:‌ من یک سوال دارم. اصلا کدام باشگاه در دنیا ۱۰ روز مانده به فینال بحث تغییر سرمربی و... در آن مطرح می‌شود و چرا قبل از بازی‌های آسیایی این مساله باید تکرار شود؟ من به عنوان عضو هیات مدیره تمام تاکید من این است که ما برای اینکه باشگاه را از این چالش خارج کنیم، باید یک استراتژی برون‌رفت حداقل تا بازی‌های آسیایی طراحی کنیم و بعد از آن موضوع سرمربی و موضوعات دیگری را مورد بررسی قرار بدهیم.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99061510785
  • خبرنگار : 71617