برگزاری نشست هیئت سرمایه‌گذاری شهرداری ابرکوه پس از ۳ سال وقفه

دبیر هیت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری ابرکوه گفت: اولین نشست این هیئت پس از سه سال وقفه، فعالیت خود را به‌ منظور سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در کلیه امور سرمایه‌گذاری شهرداری از سر گرفت.

«جلال واعظ» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از آغاز به کار نشست هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری ابرکوه پس از سه سال وقفه خبر داد و اظهار کرد: مطابق دستورالعمل‌ها و ساختار قانونی مصوب و به‌ منظور سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در کلیه امور سرمایه‌گذاری شهرداری، این هیئت به ریاست شهردار تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در اولین نشست این هیئت بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری، چگونگی ورود شهرداری به مباحث سرمایه‌گذاری، شناسایی طرح‌ها وسرمایه‌گذاران، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط در حوزه سرمایه‌گذاری با بدنه جامعه اعم از نخبگان، فرهیختگان، کارآفرینان و مسئولان مرتبط، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

واعظ خاطرنشان کرد: تصویب موضوعات و عناوین سرمایه‌گذاری و مشارکت و همچنین تعیین اولویت‌ها که توسط کمیسیون پیشنهاد می‌شود، بررسی پیشنهادات کمیسیون کارشناسی و اتخاذ تصمیم در خصوص آن‌ها از جمله وظایف هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری است.

دبیر هیت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری ابرکوه در پایان با بیان این که تصویب فرآیند انتخاب سرمایه‌گذار یا مشارکت‌کننده از طریق فراخوان عمومی و یا فراخوان محدود یا ترک فراخوان برای هر یک از طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت نیز در دستور کار هیئت مذکور قرار دارد، ادامه داد: در رابطه با انتخاب نهایی سرمایه‌گذاران و شرکاء و همچنین تصویب قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکت و ارسال آن به شورای اسلامی شهر جهت تصویب نیز در این شورا تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99061309657
  • خبرنگار :