یک ویدیوی عزاداری مورد توجه مجید مجیدی و تیم اش در یک رویداد + فیلم

در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ویدیوی عزاداری و زنجیرزنی تک‌نفره یک پیرمرد با نوایی از محمدعلی کریم‌خانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و به طرز عجیبی دست به دست شد؛ ویدیویی که در ایامی که هم‌صدایی و همدلی کمتری مشاهده می‌شود، مقبول همه گروه‌ها و طیف‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،طبق اعلام روابط عمومی رویداد "سوگ در خانه"، این ویدیو متعلق به مشهدی ابراهیم کیانی بروجنی پدر یک مفقودالاثر است که در شب‌های محرم به دلیل شرایط کرونا دلتنگی‌های دل شکسته‌اش را با زنجیر بر شانه خسته‌اش فرود می‌آورد.

«سوگ در خانه»رویدادی به مدیریت مجید مجیدی است که در شرایط ویژه عزاداری‌های امسال محرم با محوریت ساخت فیلم‌های یک الی سه دقیقه‌ای با موضوع محرم در خانه برگزار می‌شود.

مجید مجیدی ضمن این که ویدیوی این پدر دلتنگ را ایده‌آل این رویداد می‌داند و نگرش این جشنواره را بر پایه چنین آثاری می‌بیند، بیان کرد: یک سفر زیارتی مشهد مقدس به ایشان و یک سفر زیارتی مشهد مقدس نیز به سازنده این ویدیو از طرف رویداد«سوگ در خانه» تقدیم خواهد شد.

در این فراخوان از افرادی که سازنده ویدیو را می‌شناسند، خواسته اند با رویداد «سوگ در خانه»  که به همت موسسه خیریه راه ایمان برگزار می شوند، تماس حاصل کنند.
رویداد سوگ در خانه با داوری مجید مجیدی،رضا میرکریمی،نرگس ابیار از مردم خواسته اند از عزاداری هایشان در خانه به دلیل شیوع کرونا فیلم تهیه کنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 99061108181
  • خبرنگار :