بخشدار مرکزی رزن خبر داد

افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی رزن در هفته دولت

بخشدار مرکزی شهرستان رزن از افتتاح و بهره برداری ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت در بخش مرکزی رزن خبر داد.

مهدی عزیزی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تسلیت ایام شهادت سید سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان رزن زادگاه عالمان و عارفان بزرگی همچون آخوند ملاعلی معصومی همدانی است که از افتخارات جهان اسلام و تشیع محسوب می شود.

وی افزود: بخش مرکزی شهرستان رزن طبق سرشماری نفوس مسکن سال ۹۵ دارای ۷۸۷ کیلومتر مربع وسعت و ۹۹۷۰ خانوار و ۳۳ هزار و ۶۲۳ نفر جمعیت است.

عزیزی با بیان اینکه بخش مرکزی رزن دارای دو دهستان به نام های رزن و خرقان و تعداد ۴۶ روستا است، ادامه داد: این بخش متشکل از یک شهر و ۴۶ روستا بوده که ۳۸ روستا دارای دهیاری، سه روستا فاقد دهیاری و پنج روستا خالی از سکنه است.

بخشدار بخش مرکزی رزن از بهره برداری ۲۳ پرژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت امسال در این بخش خبرداد و خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی دو پروژه دیگر در هفته دولت آغاز خواهد شد.

عزیزی با اشاره به پروژه های مهم قابل بهره برداری بخش مرکزی رزن گفت: افتتاح واحد تولیدی مس با ۵۰ نفر اشتغال، طرح توسعه شرکت رایان نیک با اشتغال ۳۰ نفر و پروژه های بهسازی و آسفالت معابر روستاهای ماهنیان و وهنده در هفته دولت انجام می شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99060605333
  • خبرنگار : 50241