سیفی آزاد عنوان کرد

سریال "راز ناتمام" گامی رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال

مشاور فیلمنامه سریال راز ناتمام گفت: سریال "راز ناتمام" یک تجربه دراماتیک جدید است و گام رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سیما به ارمغان می آورد.

"رحمان سیفی آزاد" امروز ششم شهریورماه در مراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ ساعت کار تحقیقاتی و مطالعاتی برای نوشتن سریال انجام شده و مشغول بازنویسی نهائی هستیم.

وی افزود: شخصیت شهید باهنر شخصیت درون گرائی است که بروز بیرونی ایشان و تصویرسازی از وی جزو کاراکترهای نمایشی است که خیلی سخت تر و پیچیده تر است.

سیفی آزاد با اشاره به اینکه یکی از فرازهای مهم سریال "راز ناتمام" بحث نفوذ در واقعه شهادت شهیدان رجائی و باهنر است و با این واقعه می توان گفتمان را در جامعه ایجاد کرد بیان کرد: این سریال یک تجربه دراماتیک جدید است و گام رو به جلو در حوزه نویسندگی سریال و صدا و سمیا به ارمغان می آورد.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهیدان رجائی و باهنر دو چهره ای هستند که دولت اسلامی را به عنوان مدیران مخلص، با انگیزه، تکلیف محور و با اخلاق به تصویر کشاندند.
وی افزود: در تاریخ ایران شخصیت های ملی و جهانی کم نداریم و در دورانی از تاریخ، افراد فقط در حد آثارشان ماندگار می شدند و ما از شخصیت آن فرد ارتباطی جز مکتوبه ای از وی نداریم.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اکنون در زمانی که زندگی می کنیم که هنر پیشرفت کرده بخشی از این ارتباط از طریق هنر برای ما ایجاد می شود گرچه سختی های زیادی دارد.

امام جمعه کرمان با تشکر از سازمان صدا و سیما و مرکز کرمان برای پرداختن به سریالی درباره شهید باهنر بیان کرد: فیلم و سریال یکی از هنرهایی است که می تواند بخشی از ارتباط با چهره های تاریخی و اثرگذار را برقرار کند و بخشی از واقعیت یک شخصیت را برای نسل های بعد از خود برای همیشه ماندگار نماید.

وی اظهار کرد:  شهید باهنر در پاسخ به خبرنگاری که سئوال کرده بود شما کمتر در مواردی نظر می دهید چفته بود"وقتی شهید بهشتی هست خیالم راحت است" و زمانی که شهید بهشتی در ۷ تیر به شهادت رسید، و دبیرکل حزب انتخاب شد، دشمنان اعتراف کردند باهنر خلاء شهید بهشتی را پر می کند.

به گزارش ایسنا، سریال "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر توسط امین و علی امانی کارگردانی خواهد شد، سیدجلال الدین دُری نویسنده این سریال و امین امانی تهیه کننده است.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99060605238
  • خبرنگار : 50187