نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری:

توسعه لرستان با انتخاب مدیران بومی افزایش می‌یابد/ لزوم انسجام در بیان مطالبات

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مدیران را از درون استان انتخاب کنیم، گفت: راندمان توسعه در این صورت افزایش خواهد یافت.

آیت‌الله احمد مبلغی در نشست با چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری لرستان که امروز پنجم شهریورماه صورت گرفت، با اشاره به تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز در حوزه فرهنگی و هنری، اظهار کرد: در همین راستا فقط طرح مشکل نکرده و با معرفی ظرفیت‌ها، راهکار را نیز ارائه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار برای انسجام اجتماعی بوده اما زمینه‌ها، فعالیت‌ها و سیاست‌های درون استانی به دلایل مختلف معطوف به ایجاد انسجام نبوده است.

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری با تأکید بر تشکیل نشست‌های هنری در قالب هیات‌های اندیشه‌ورز، افزود: بایستی اعضای تخصصی در این هیات‌ها حضور داشته و نتایج در فضای مجازی و رسانه‌ها منعکس شوند.

آیت‌الله مبلغی بیان کرد: همچنین بایستی مطالبات را در چارچوب‌های دقیق نظام و در جهت پیشبرد اهداف مطرح کرد.

وی با اشاره به نظریه فطرت علامه طباطبایی و مطهری، تصریح کرد: این نظریه بسیار مهم است و می‌توان چشم‌اندازها و سیاست‌گذاری‌هایی را بر اساس این اندیشه فرا روی جامعه ایجاد، پیگیری و دنبال کنیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هنر امری فطری و از زمان خلقت بشر، همراه آدمی بوده، همچنان که در دوره‌های مختلف خلق صحنه کرده و شگفتی آفریده است

آیت‌الله مبلغی به ظرفیت بالای استان در حوزه‌های فرهنگی و هنری اشاره و اضافه کرد: مردم استان قدرت ابراز محبت اجتماعی را دارند و در کنار خصلت‌های خوبی همچون ولایتمداری، بایستی با انسجام مطالبات را به گوش مسئولان نظام برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران لرستان را از درون استان انتخاب کنیم، گفت: عزم را برای ساختن و کارکردن در چارچوب اساسی بایستی جزم کرد، چراکه راندمان در این صورت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99060504402
  • خبرنگار : 50176