فرماندار رومشکان:

شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم

فرماندار رومشکان می‌گوید: شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر نسبت به گذشته مردم رومشکان پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت می‌کنند و شرایط نسبتاً خوبی داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم رومشکان ارادت ویژه‌ای به ائمه اطهار دارند و همواره در ماه محرم عزاداری‌های ویژه‌ای انجام می‌دهند، امسال نیز در این زمینه برنامه‌های خاصی دارند.

دستیاری اضافه کرد: البته جلسات زیادی در این خصوص داشته‌ایم و مقرر شده هیئات مذهبی همه موارد مطرح شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در برگزاری مراسم عزاداری محرم را انجام دهند.

فرماندار رومشکان افزود: انتظار می‌رود عزاداران حسینی نیز همه‌ این موارد را انجام دهند تا مشکلی برای شخص خاصی رخ ندهد و مراسم عزاداری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان بیان کرد: رومشکان مدت زیادی در وضعیت سفید قرار داشت اما الان در وضعیت زرد هستیم و مطابق آمارهای دانشگاه علوم پزشکی شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم.

دستیاری با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: کرونا با کسی شوخی ندارد و نباید فکر کنیم که این ویروس از بین رفته است.

فرماندار رومشکان یادآور شد: هفته گذشته نیز نماز عبادی سیاسی جمعه مثل هفته‌های گذشته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99060403021
  • خبرنگار :