نهضت سوادآموزی بدنبال تهیه محتوای آموزشی در سال تحصیلی کرونایی

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: با توجه به اینکه وضعیت کرونا مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد حتما رویکرد دستور العمل ها به گونه ای باشد که هر سه حالت آموزشی حضوری، نیمه حضوری و کاملا مجازی پاسخ دهد به نحوی که سازمان بتواند با شرایط هر یک از استان ها از لحاظ وضعیت قرمز، زرد و سفید بودن، برنامه ها ی آموزش خود را اجرایی کند و لازم است محتوای آموزشی برای این سه شرایط به موقع تهیه و در اختیار گیرد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نهضت سواد آموزی با حضور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

محمد زاده باتسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین(ع ) وهمچنین تبریک آغاز هفته دولت، یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و از خداوند منان در این دنیا آرزوی عاقبت بخیری و سلامتی کرد و افزود: انشاالله خداوند درآخرت همه ی ما را به احترام این امام حمام ببخشد و بیامرزد.

محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی درادامه به برگزاری سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران مناطق و شهرستان های کشور اشاره کرد و گفت: این جلسه فرصت خوبی هست تا بتوانیم انتظارات و خواسته های حوزه سواد آموزی را بیان کنیم تا سیاستهای آموزشی سازمان در شرایط کرونا تبیین  شود و همچنین از این فرصت استفاده کنیم تا عملکرد و دستاوردهای یک ساله سواد آموزی را اطلاع رسانی کنیم.

محمد زاده همچنین از حضور خود در استان های بوشهر و هرمزگان و ۱۲ محوری که مقام عالی وزارت تعیین کرده بودند را مطرح کرد و افزود: در این ماموریت موضوع  بازگشایی مدارس پیگیری شد که خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد امکانات و آمادگی استان ها برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم است و مشکلاتی هم وجود دارد که بایستی تلاش کنیم در فرصت های باقی مانده رفع کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به دستورالعمل کلاس گذاری نهضت سواد آموزی اشاره کرد و گفت: از اقدامات انجام شده تشکر می شود و با توجه به اینکه وضعیت کرونا مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد حتما رویکرد این دستور العمل  به گونه ای باشد که هر سه حالت آموزشی حضوری، نیمه حضوری و کاملا مجازی پاسخ دهد به نحوی که سازمان بتواند با شرایط هر یک از استان ها از لحاظ وضعیت قرمز، زرد و سفید بودن برنامه ها ی آموزش خود را اجرایی کند و لازم است محتوای آموزشی برای این سه شرایط به موقع تهیه و در اختیار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، شایان ذکر است در این جلسه آقایان خاکزاد و بازگیر دستور العمل کلاس گذاری نیمه سال ۱۳۹۹  را به تفصیل بیان کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 99060302668
  • خبرنگار :