خروج از رخوت کودکان و نوجوانان همدانی با آموزش مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان از استقبال خوب اعضای کانون از کلاس‌های مجازی به صورت رایگان خبر داد.

بهناز ضرابی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌ریزی اوقات فراغت نوجوانان و کودکان با توجه به روند شیوع کروناویروس، اظهار کرد: ما در دوران تابستان برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کلاس‌های کانون را به صورت مجازی و کاملاً رایگان برایشان درنظر گرفته‌ایم تا بتوانند دوره تابستانه خود را به صورت مفید سپری کنند.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از کلاس‌های کانون داشته‌اند تا حدی که برای کلاس‌هایی همچون سفالگری، بازیگری، اوریگامی و مهارت‌های زندگی تاکنون سه یا چهار کلاس برگزار کرده‌ایم.

ضرابی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این کلاس‌ها، آموزش‌هایی مثل کاردستی، نقاشی و ... با ترفندهای خاصی در کلیپ دو یا سه دقیقه‌ای تهیه و به صورت مجازی آموزش داده می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان یادآور شد: هدف کانون آموزش و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان است تا بتوانیم کودکان و نوجوانان را از فضای رخوت دور کرده و باعث ایجاد تحرک در آن‌ها شویم و بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب تحرک بیشتری را برای فعالیت کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99052720036
  • خبرنگار :