رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا:

۳۹۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های همدان بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان با اشاره به بستری بودن ۳۹۸ نفر به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گفت: روند شیوع کروناویروس در استان کاهشی است اما هنوز هم در مرحله هشدار هستیم.

دکتر رشید حیدری‌مقدم شنبه ۲۵ مردادماه در ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان، مطرح کرد: برای حفظ روند کاهشی شیوع بیماری کرونا، ضرورت دارد که مردم همچنان ماسک بزنند، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند و به مصوبات ستاد کرونا در استان، توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون تست ابتلا به کروناویروس ۳۳۷۴ نفر در سطح استان مثبت بوده‌ است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سراسر استان ۳۹۸ نفر به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، حیدری‌مقدم ظهار کرد: شهرستان های بهار و تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز هستند و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان با اشاره به اینکه مردم در رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک نهایت همراهی همکاری را داشته‌اند، از مردم تقاضامند کرد که در ایام محرم نیز از اجتماعات پرهیز و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99052518261
  • خبرنگار :