معاون استانداری کرمانشاه:

از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری استفاده می‌کنیم

معاون استانداری کرمانشاه با تاکید بر آمادگی استان برای برپایی آزمون سراسری گفت: آنچه در کنکور امسال حائز اهمیت است، حفظ سلامت فرزندانمان با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 محمد ابراهیم الهی تبار در نشست کمیته برنامه ریزی برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت: همه ظرفیت ها باید پای کار بیاید تا این آزمون به بهترین وجه برگزار شود.

وی با اشاره به وجود امکانات نیروهای مسلح و هلال احمر در استان افزود: امکانات و فضاهای این سازمانها می تواند برای هرچه سالم برپا شدن کنکور سراسری بکار گرفته شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین بر اطلاع رسانی مطلوب و اثربخش برای برگزاری آزمون سراسری تاکید داشت و گفت: اطلاع رسانی تجربه مثبت آزمونهای هفته های گذشته و مستند سازی از امکانات و اقدامات برای برپایی کنکور سراسری، به داوطلبان و خانواده ها  اعتماد و امنیت خاطر می‌دهد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید و نبایدها به خوبی به داوطلبان گفته و در فضای رسانه منتشر شود افزود: هرچه مردم به ضوابط اجرایی آشناتر باشند، هزینه های اقدام کمتر خواهد شد.

الهی تبار خاطرنشان کرد: فرزندان ما در آوردگاهی حضور پیدا کرده اند که باید سلامت و جان آنها را حفظ کنیم و برای حفظ سلامت داوطلبان در برگزاری آزمون سراسری همه پای کار باشند.

کنکور سراسری طی روزهای 29، 30 و 31 مرداد و یکم شهریورماه برگزار می شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99052216483
  • خبرنگار :