تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تا ۳۱ مرداد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تا ۳۱ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اسداله مرتضایی در خصوص زمان ثبت سفارش کتاب های درسی اظهارکرد: مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ برای  تمامی دوره های تحصیلی تا ۳۱ مردادماه تمدید شد.

وی ادامه داد: ثبت سفارش فردی و گروهی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی"پیش دبستانی استثنایی"، پایه‌های اول، هفتم و دهم دانش‌آموزان عادی و استثنایی از ۱۳۹۹/۴/۰۸ شروع و تا ۱۳۹۹/۰۵/۲۰  ادامه داشت که تمدید شد.

وی تأکید کرد: دانش آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی نکرده اند می توانند از طریق سامانه irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص اصلاح سفارش کتاب‌های درسی سفارش داده شده در سامانه ادامه داد: افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیل یا زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دارند از ۴ مرداد تا ۲ شهریور ماه می‌توانند اقدام به اصلاح ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود کنند.

مرتضایی در خصوص تقویم زمانی توزیع کتاب‌های درسی از منطقه به مدرسه گفت: توزیع کتاب‌های درسی تمامی دوره‌های تحصیلی از منطقه به مدرسه در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا  ۱۴ شهریور ماه صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، وی همچنین در خصوص توزیع کتاب‌های درسی از مدارس به دانش‌آموزان بیان کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی آینده تمامی کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی توسط مدارس به دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، بر اساس تقویم زمانی مقرر است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه از تاریخ ۲۵ مرداد ماه شروع و سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از ۱۰ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ شهریور ماه به اتمام برسد.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به فرصت باقی مانده، تمامی دانش‌آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 99052115249
  • خبرنگار :