پیام رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پیامی فرارسیدن شانزدهم مردادماه، چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت.

دکتر علی نجفی نژاد در این پیام آورده است: جهاد دانشگاهی نهادی علمی و انقلابی و برخاسته از اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد که در طی این سال‌ها توانسته با اقدامات عظیم و ارزشمند خود گام‌های ارزنده‌ای را در خصوص ارتقاء شاخص‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی در کشور ایفا کند.

وی افزوده است: بی‌تردید دستاوردهای ارزشمند تشکیل جهاد دانشگاهی علاوه بر تربیت نیروهای برجسته، ارائه و اشاعه تفکر جهادی و انقلابی در زمینه مواجهه با مشکلات و مسائل کشور در تمامی زمینه‌ها خصوصاً در زمینه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی است که نقش ویژه‌ای در توسعه علمی کشور داشته و خدمات ارزنده‌ای را در تولید علم و توسعه و پیشرفت جامعه رقم‌زده است.

نجفی نژاد در پایان این پیام آورده است: جا دارد چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد موفق علمی، ارزشی را به مدیران و کارکنان پرتلاش و خدوم آن مجموعه تبریک گفته و آمادگی مجدد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را مبنی بر همکاری در زمینه‌های مختلف پژوهشی، طرح‌های تحقیقاتی و بهره‌گیری از توانمندی‌های مشترک علمی و آموزشی این دو مجموعه بزرگ و تأثیرگذار در سطح استان گلستان اعلام نمایم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99051511125
  • خبرنگار :