/چهل سال با جهاد دانشگاهی/ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس:

بُعد دانشگاهی جهاد دانشگاهی نمود بیشتری داشته باشد

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت:‏ بُعد دانشگاهی جهاد دانشگاهی نمود بیشتری داشته باشد.

مهرداد ویسکرمی در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بحث نانو سلول‌های بنیادی و چاپ و نشر کتب دانشگاهی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است بُعد دانشگاهی جهاد دانشگاهی نمود بیشتری داشته باشد، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی واحد لرستان اقدامات خوبی چون گلخانه و افتتاح مرکز رویان انجام داده است.

این نماینده خاطرنشان کرد: در حیطه‎های مثبت به جهاد دانشگاهی کمک خواهیم کرد و در زمینه‎هایی که این نهاد نیاز به تقویت دارد نیز کمک‌کننده خواهیم بود.

ویسکرمی یادآور شد: جهاد دانشگاهی در کنار کارهای روزمره، نیازهای فعلی و آینده جامعه را احصا و برای آنها برنامه ترسیم کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد:‏ جهاد دانشگاهی باید برای فضای بیست سال آینده برنامه‌ریزی کند. فلسفه تشکیل این نهاد انجام کارهای روی زمین مانده است.

وی یادآور شد: انتظار می رود ارتباط جهاد دانشگاهی با نخبگان و اساتید دانشگاه بیشتر شود. این نهاد باید به سراغ آنها برود و از آنها طرح بخواهد.

ویسکرمی در ادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم لرستان و مجمع نمایندگان این استان، تخصیص حق آبه است، گفت: جهاد دانشگاهی باید ورود علمی به این حوزه پیدا کند و مطالب علمی برای دفاع از حق آبه در اختیار نمایندگان استان قرار دهد.‏

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051410026
  • خبرنگار :