واکنش فرماندار "رومشکان" به پخش یک فیلم در فضای مجازی

فرماندار رومشکان می‌گوید: هر دو تالار پذیرایی این شهرستان پلمب هستند.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فقط دو تالار پذیرایی در رومشکان وجود دارد که به‌علت برگزاری مراسم عروسی پلمب شده‌اند.

وی با اشاره به پخش فیلمی در فضای مجازی هنگام پلمب یکی از این تالارها، تاکید کرد: متاسفانه یک نفر بخشی از آن فیلم را برش داده و ما در حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان رومشکان، فرمانده نیروی انتظامی و بازرسان چند دستگاه‌ اجرایی آن تالار را پلمب کردیم و با صراحت می‌گویم هر دو تالار این شهرستان پلمب هستند.

دستیاری بیان کرد: در چند روز گذشته خیلی از پدر و مادران داماد و عروس به ما مراجعه کرده‌اند که کارت‌های دعوت به عروسی را پخش کرده‌اند و اجازه دهیم در تالار مراسم بگیرند اما مخالفت کرده‌ایم.

فرماندار رومشکان تاکید کرد: هر کسی می‌گوید پلمب این تالارها جنبه تبلیغی دارد، می‌تواند هنگام مراسم به این دو تالار  مراجعه و فیلم آن را پخش کند.

وی یادآور شد: در بین یازده شهرستان لرستان، رومشکان وضعیت بهتری در بحث کرونا دارد و نماز جمعه هر هفته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دستیاری تصریح کرد: به این دلیل می‌گوییم وضعیت رومشکان خوب است چون از خیلی وقت پیش بیماریابی کردیم و الان نتیجه آن را می‌بینیم و آمار مبتلایان در بیشتر روزها صفر است.

فرماندار خاطرنشان کرد: رومشکان زمان زیادی در وضعیت سفید قرار داشت که الان به وضعیت هشدار رسیده‌ایم و همین می‌طلبد که مردم مثل گذشته فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99050704892
  • خبرنگار :