محمد حسینپور گفت: با راهاندازی این اتاق کنترل مرکزی، ارائه انواع خدمات امدادی گاز به شهروندان به ویژه در حوادث و فوریتها در سطح کلانشهر شیراز تسریع خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گاز فارس، حسینپور پاسخگویی به موقع به تماسهای امدادی مشترکان گاز، کاهش مدت زمان امدادرسانی در حوادث اضطراری به کمتر از ۷ دقیقه، کنترل و نظارت مستمر بر چرخه امدادرسانی در حوادث احتمالی گاز همچون انفجار، آتشسوزی وگازگرفتگی را از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز ذکر کرد.
حسینپور با اشاره به اینکه ارتقای سطح رضایتمندی و تسهیل در خدمات از اولویتهای اصلی شرکت گاز فارس است، گفت: مرکز جدیدمکانیزه امداد که به منظور صرفه جویی قابل توجه در هزینهها، بخش عمده راهاندازی و تجهیز آن به همت همکاران حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و بهرهبرداری ساخته شده، ضمن ارسال دقیق اطلاعات به ۸ پست امدادی و گشتهای سیار در سطح شهر شیراز، موقعیت هر یک از واحدهای امداد را مشخص کرده و آدرس محل حادثه را به نزدیکترین خودرو یا موتور امدادی گزارش میدهد تا ضمن رجوع به محل نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
معاون بهرهبرداری شرکت گاز فارس با بیان این که مرکز پیام و امداد ۱۹۴ پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است ادامه داد: مشترکان میتوانند در صورت افت فشار گاز، قطع گاز، نشت گاز، انفجار، آتشسوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانهروز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات و رفع مشکلات احتمالی مربوطه باشند.
حسین پور افزود: این مرکز با حضور دو نفر از مسئول شیفت و سوپروایزر در همه شیفتهای ۲۴ ساعته در طول سال، قابلیت برقراری ارتباط با مراکز امداد همه شهرستانها را در استان داشته و به عنوان دریافت کننده اطلاعات تاسیسات در سطح استان عمل میکند.
انتهای پیام