فیروزی: تفکر جمعی ما را به گزینه مطلوبتری برای حل مشکلات می رساند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همفکری بین دستگاهی در شناسایی مسائل و دستیابی به بهترین راهکار می تواند موثرتر واقع شود.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نقش همفکری و هم افزایی در حل مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: قطعا تفکر جمعی در پیدا کردن بهترین راهکار برای حل مشکلات به نتیجه مطلوبتری دست خواهد یافت. امروز برای گذر از پیچی که در حوزه اقتصاد پیش روی کشور قرار گرفته است، در گام نخست به خرد جمعی نیاز داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: با استفاده از نظر کارشناسان هر حوزه می توانیم سهل الوصولترین راه را برای عبور از بحران های کشور پیدا کنیم. با بهره گیری از نظرات کارشناسان هر حوزه و نظرات عقلا و مدیران بخش های مختلف می توان مسائل را با نگاه جامعتری دنبال کرد و قطعا به راهکار مطلوبتری که قابلیت اجرایی بهتری دارد دست یافت.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم، تصریح کرد: مرکز پژوهش های مجلس می تواند نقش موثری در جمع آوری دیدگاه های صاحب نظران در حوزه های اقتصادی داشته باشد که در رسیدن به راهکار مناسب به ما کمک کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اما آنچه که واضح است همفکری بین دستگاهی در شناسایی مسائل و دستیابی به بهترین راهکار می تواند موثرتر واقع شود. حضور همه دستگاه بر پای یک میز و اتخاذ سیاست های عقلانی برای گره گشایی از مشکلات بهترین گزینه است. همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا از بن بست عبور کنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۲:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99050201256
  • خبرنگار : 71560