از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

توزیع بیش از ۱۱۳ تن کالای اساسی در چالدران

فرماندار چالدران گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۱۳ تن انواع کالای اساسی در بین مردم این شهرستان توزیع شد.

حسن محمد زاده شامگاه یک مرداد ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره اینکه تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و در شهرستان به جد پیگیری می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱۳ تن انواع کالای اساسی از جمله شکر، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد در بین مردم توزیع شده است.

وی با تاکید براینکه، اقداماتی که انجام می گیرد باید در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات به شهروندان  باشد،افزود: قصابی های شهرستان ملزم به درج قیمت انواع گوشت قرمز در واحدهای صنفی خود هستند و عدم درج قیمت گوشت در قصابی ها نوعی تخلف است که در صورت مشاهده با شخص متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ماکو با اعلام اینکه امروزه نحوه توزیع کپسول گاز مایع در شهرستان برای شهروندان عزیز مشکلاتی را بوجود آورده است، افزود: به دنبال پیگیری های به عمل آمده با مقامات استانی هیچ مشکلی در تامین کپسول گاز مایع وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به گفته وی مشکل اصلی آن در نحوه توزیع بود که مقدمات توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی  فراهم شده و در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99050201077
  • خبرنگار : 50145