"زنده باد بنزما"

نشریه اکیپ به تمجید از مهاجم رئال مادرید پرداخت و اعلام کرد بازیکن فرانسوی می توانست برنده توپ طلا باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید فصل را در لالیگا با قهرمانی به پایان رساند. یکی از بازیکنانی که برای سفیدپوشان درخشید کریم بنزما بود. روند خوب و ثابت مهاجم فرانسوی برجسته بود و حتی در فرانسه هم مورد توجه قرار گرفت، در جایی که بنزما نزد همه محبوب نیست. روزنامه اکیپ مانند ماه گذشته دوباره عملکرد مهاجم فرانسوی را برجسته کرد. این نشریه تیتر نخست صفحه اصلی اش را به بازیکن رئال مادرید اختصاص داد و او را تا بالاترین سطح برد. 

رسانه فرانسوی از بنزما به عنوان کسی که می توانست یکی از نامزدهای توپ طلا باشد یاد کرد. همچنین  مهاجم مادرید را کامل تر از روبرت لواندوفسکی دانست که درخشان تر از آنتوان گریزمان بود که در بارسلونا با مشکل روبرو شد. آنتونی کلمنت نوشت: بنزما از همه مهاجمان فرانسوی در این فصل بهتر عمل کرد. درست است که او نمی تواند برنده توپ طلا باشد اما آن را در میدان مسابقه نشان داد که این موضوع مهم تر است.

اکیپ از فلورنتینو پرس(رییس باشگاه رئال مادرید) به عنوان نخستین کسی نام برد که معتقد بود باید توپ طلا به بنزما داده شود. این نشریه نوشت: فرانس فوتبال امسال توپ طلا نخواهد داد. جایزه ای که بنزما می توانست درخواستش کند چون در رئال مادرید تعیین کننده بود. 

بازیکن ۳۲ ساله یکی از بهترین فصل های خود را در مادرید تجربه کرد. او توانست در ۳۷ بازی لالیگا ۲۱ گل به ثمر برساند و هشت پاس گل دهد. همچنین چهار گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99043123156
  • خبرنگار : 71549