پلمب خانه باغ هایی در رفسنجان که عروسی برگزار کنند

فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان از ممنوعیت برگزاری هر گونه همایش، گردهمایی و سمینار توسط بخش دولتی و خصوصی در رفسنجان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به شدت با خانه باغها و مکان هایی که در آنجا مراسم عروسی برگزار می شود، برخورد و آنجا را پلمب خواهد کرد.

دکتر "مجید فصیحی هرندی" عصر امروز ۲۹ تیر ماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رفسنجان اظهار کرد: تالارها می توانند با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و چنانچه تخلفی صورت گیرد پلمب خواهند شد. از مردم خواهشمندیم در این شرایط حتی المقدور در این مراسم ها شرکت نکنند. 

رییس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان در این زمینه تصریح کرد: نیروی انتظامی به شدت با خانه باغها و مکان هایی که در آنجا مراسم عروسی برگزار می شود، برخورد و آنجا را پلمب خواهد کرد.

فصیحی هرندی بیان کرد: از کسبه بازار خواهشمندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که اگر این روال تداوم یابد ممکن است با تعطیلی های ناخواسته مواجه شویم.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا در استان، برگزاری هرگونه همایش، سمینار، گردهمایی و ... توسط بخش دولتی و خصوصی ممنوع است.

فصیخی هرندی ادامه داد: به دلیل ممنوعیت برگزاری همایش، همین امروز همایش اقامه نماز شهرستان که از قبل برنامه ریزی شده بود و قرار بود با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود لغو شد. 

رییس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان از تعطیلی مراکز توانبخشی رفسنجان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: کارگران فصلی که برای برداشت پسته به شهرستان مهاجرت می کنند ساماندهی خواهند شد، در اینجا از کشاورزان محترم خواهشمندیم حتی المقدور از کارگران بومی استفاده کنند.

فصیحی هرندی افزود: به روسای ادارات شهرستان ابلاغ کردیم ضمن رعایت نکات بهداشتی و کنترل کارکنان آن مجموعه، از خدمت رسانی به مراجعین فاقد ماسک جدا خوداری کنند. 

فرماندار رفسنجان همچنین با بیان اینکه نماز جماعت در مساجد و حسینیه ها تا اوایل هفته آینده برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری نمازجمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

فصیحی هرندی با تأکید بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی توسط شهروندان و اجتناب از شرکت در اجتماعات، تصریح کرد: امکانات بهداشتی بخصوص درمانی در شهرستان رفسنجان بسیار محدود است لذا از شهروندان می خواهیم همچنان با جدیت نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99042921863
  • خبرنگار : 50188