فرماندار خبرداد

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی چالدران

فرماندار چالدران گفت: امسال نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان در زمینه های مختلف اختصاص داده است.

حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بنیاد علوی بازوی توانمند برای دولت در جهت رفع محرومیت چالدران به شمار می رود افزود: امسال نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان در زمینه های مختلف اختصاص داده است.

وی با تاکید براینکه این شهرستان جزء ۱۵ شهرستان تحت حمایت بنیاد علوی است، افزود: باید تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان با استفاده از ظرفیت این بنیاد تلاشهای لازم را در جهت رفع محرومیت و عمران و آبادانی شهرستان انجام دهند.

محمدزاده با تاکید براینکه بنیاد علوی در طول بیش از ۲ سال از فعالیت خود در چالدران توانسته فعالیتهایی را در زمینه های مختلف انجام دهد، افزود: این بنیاد امسال در جهت عمران و آبادانی شهرستان با جذب اعتبارات خاص با رویکرد جدیدی وارد میدان عمل شده است.

فرماندار چالدران همچنین به وضعیت توزیع اعتبارات عمرانی چالدران در مرحله اول در کمیته برنامه ریزی شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال در مرحله اول بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینه های مختلف در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده است که چالدران در ۲ سال متوالی در خصوص جذب اعتبارات توانسته رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99042921194
  • خبرنگار : 50145